Dodaj swój sklep za darmo i obniż koszt swoich kampanii Google Ads o 20%
CSS
-
CSS (Google Shopping 20% taniej)
- Artykuly
- Odnośniki
-
Darmowy ruch na stronie
100 zł / miesiąc
Wybieram
Basic
-
CSS (Google Shopping 20% taniej)
-
1 artykuł (3000 znaków ze spacjami, treść po stronie klienta)
-
1 odnośnik do serwisu
-
Darmowy ruch na stronie
999 zł / rok
Wybieram
Advanced
-
CSS (Google Shopping 20% taniej)
-
4 artykuły (bez limitu długości,treść po stronie klienta)
-
2 odnośniki do serwisu
-
Darmowy ruch na stronie
1999 zł / rok
Wybieram
Link
-
CSS (Google Shopping 20% taniej)
-
1 artykuł (bez limitu długości, treść po stronie klienta)
-
1 odnośnik do serwisu
-
Darmowy ruch na stronie
499 zł / jednorazowo
Wybieram
CSS - prezentacja produktów w wyszukiwarce
Połączymy Twoje konto Google Merchant Center z naszym systemem Asortimo CSS. Dzięki temu produkty z Twojej oferty pojawią się w Asortimo, co zapewni sklepowi kolejne cyfrowe pole ekspozycji i większą rozpoznawalność. To jednak dopiero początek - z naszym systemem CSS, jeśli prowadzisz kampanie Google Ads (Google Zakupy), możesz obniżyć ich koszt nawet o 20%! Wynika to z faktu, że korzystając z CSS Asortimo, omijasz konieczność płacenia prowizji Google, jednocześnie mając pełny dostęp do możliwości oferowanych przez ten system.
Proces implementacji usługi przeprowadzamy w czterech prostych krokach.
Plan działania prezentuje się następująco:
- Łączymy Twoje konto Merchant Center z Asortimo CSS.
- Pobieramy Twoje produkty z pliku produktowego. Następnie publikujemy cały asortyment w Porównywarce Asortimo CSS.
- Testujemy sprawność usługi.
- Przeprowadzamy integrację pozostałych kampanii. Dzięki temu Twoje reklamy będą ukazywać się w wyszukiwarce Google z dopiskiem "przez Asortimo CSS".
Artykuły sponsorowane - platforma content marketingu
Asortimo zawiera dużą bazę merytorycznych wpisów poradnikowych w zakładce blog, a teksty te są bardzo chętnie czytane przez użytkowników. W ramach współpracy z Asortimo możesz napisać artykuł sponsorowany i przedstawić czytelnikom zalety swoich produktów w przyjaznej i jednocześnie rozbudowanej formie blogowego posta. Co więcej, możesz także umieścić w nim produkty z oferty jako klikalne ramki ze zdjęciem, tytułem i ceną. Treść dostarczana jest przez klienta - to on lepiej zna produkt i cechy, które wyróżniają go wśród konkurencji. Content marketing dla sklepów internetowych jest dzisiaj jednym z filarów budowania marki sklepu.
Odnośniki SEO dla sklepu internetowego
Liczba i jakość linków prowadzących do sklepu ma ogromne znaczenie dla pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Poszczególne pakiety zawierają możliwość umieszczenia w Asortimo konkretnej liczby linków, które przekierowują do Twojego sklepu i przy tym pozytywnie wpływają na SEO sklepu internetowego. Linki w Asortimo oznaczone są parametrem dofollow, co oznacza, że są doskonale widoczne dla botów Google.
Ruch na stronie sklepu
Baza Asortimo zawiera miliony produktów z setek sklepów. Nie obsługujemy jednak transakcji i nie jesteśmy pośrednikiem sprzedaży, a jedynie w szybki i prosty sposób przekierowujemy klienta na właściwą stronę ofertową w sklepie, gdzie użytkownik może zakupić dany produkt. Oprócz ruchu produktowego dochodzą także odwiedziny klientów pozyskane z artykułów sponsorowanych i linków. W ten sposób Asortimo generuje zauważalny wzrost ruchu w wielu sklepach. Co więcej, osoby trafiające na stronę Twojej działalności nie są “przypadkowymi” klientami, a osobami, które wyraziły wstępne zainteresowanie marką, produktami lub usługami w Twojej ofercie - jest więc większa szansa na to, że dokonają transakcji.