O Asortimo

Witaj w Asortimo

 

porównywarce cen, w której możesz znaleźć najlepsze oferty produktowe w Sieci, a także skutecznie promować swój sklep internetowy.

Jeżeli szukasz produktów

Asortimo to porównywarka cen, zawierająca prawie 400 tys produktów z wielu kategorii. Pozwoli Ci to znaleźć w najniższej cenie dokładnie to, czego szukasz. Dzięki ogromnej, stale powiększającej się liczbie sklepów i dostępnych marek w jednym miejscu Asortimo to wspaniałe miejsce na tanie zakupy w internecie.

Jeżeli szukasz pola do promocji swojego sklepu internetowego

W Asortimo możesz umieścić produkty oferowane przez Twój sklep internetowy w naszej bazie, dzięki czemu zyskasz nowych klientów. To jednak dopiero początek - nasza platforma umożliwia także publikację artykułów sponsorowanych oraz linków do sklepu, co nie tylko zapewnia lepszą ekspozycję marki i towarów, ale także wspiera widoczność Twojej witryny w wyszukiwarce Google! Jeśli prowadzisz również kampanie Google Ads, dzięki CSS w Asortimo obniżysz ich koszt o 20%.

 

 


Porównywarka cen Asortimo

Wraz z upływem czasu internet coraz bardziej pęcznieje od napływu nowych danych zgromadzonych na serwerach. W tej cyfrowej dżungli można łatwo stracić orientację, dlatego nieocenioną pomocą okazują się rozmaite usługi pozwalające na uporządkowanie informacji. Do takich zadań wprost idealnie nadaje się porównywarka cen.

Rozwiązania pozwalające na monitoring cen mogą przybierać różne formy. Porównywarki cenowe bywają niezależnymi serwisami działającymi w ramach własnego systemu. Z drugiej strony warto wskazać przykłady, które funkcjonują w znacznie bardziej otwartym i powszechnie wykorzystywanym środowisku. Taką rolę pełni porównywarka cen Asortimo polegająca na wyszukiwarce i systemie reklamowym Google.



Komu mogą przydać się porównywarki cenowe

Opisywana usługa stanowi przykład doskonałego rozwiązania, w którym każda strona „wygrywa”. Użytkownicy zyskują dostęp do miejsca przedstawiającego szeroki zakres ofert z danej dziedziny. W ten sposób kluczowe cechy poszczególnych produktów są wyeksponowane w bardziej przystępny sposób. Dzięki temu można sprawnie porównać ze sobą poszczególne pozycje i na podstawie wyciągniętych wniosków wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie. Koniec końców każdy odbiorca oszczędza pieniądze oraz czas.

Przedstawiony mechanizm sprzyja również przedsiębiorcom. W końcu sklepy internetowe zyskują dodatkową przestrzeń do zaprezentowania swojej oferty. Innymi słowy, porównywarka cenowa wyraźnie zwiększa ich szansę na znalezienie klienta i sfinalizowanie zakupu. Mało tego, pojedyncze transakcje stanowią jedynie namiastkę potencjału drzemiącego w tym narzędziu. Wszak sprawne i bezproblemowe przeprowadzenie klienta przez proces zakupowy stanowi zachętę do kolejnych odwiedzin. Tym samym można liczyć na stworzenie zaangażowanej społeczności, która wykazuje duży stopień przywiązania do danego biznesu e-commerce.



Jak działają porównywarki cen?

Z perspektywy użytkownika zasady są bardzo proste. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce Google mniej lub bardziej precyzyjne hasło opisujące poszukiwany produkt. Następnie w górnej części strony z wynikami wyszukiwania pojawi się pasek, na którym zostaną wyświetlone konkretne propozycje. Poza tym obszerniejszy katalog będzie do dyspozycji po przejściu do sekcji „Zakupy”. Porównanie cen może zostać też przeprowadzone bezpośrednio przez stronę internetową Asortimo. Po kliknięciu wybranego produktu nastąpi przekierowanie do witryny docelowej – tam klient zyskuje możliwość szczegółowego zapoznania się z produktem i sfinalizowania transakcji.

Właściciele sklepów internetowych mogą oczekiwać wymiernych korzyści. Najbardziej podstawowym profitem wynikającym z zaprezentowania swojej oferty w porównywarce cen jest zwiększenie ruchu w obrębie witryny. Ten atut bez wątpienia pociągnie za sobą wzrost wyników sprzedażowych. Poza tym można w ten sposób zaoszczędzić na kosztach przeznaczanych na reklamy Google Ads. Nakłady finansowe generowane przez kampanię zmniejszą się o 20%. W celu wyeksponowania swojej firmy w porównywarce cen należy wejść na stronę Asortimo.pl i kliknąć przycisk z napisem „Dodaj swój sklep”. Później wystarczy już tylko postępować wedle instrukcji.

 

 

Liczby mówią same za siebie

0 sklepów

0 produktów

0 marek

8 krajów

Co zyskasz na dodaniu sklepu do bazy Asortimo?

  • Obniżysz koszt swoich kampanii Google Ads o 20% (CSS).

  • Zaprezentujesz swoje produkty tysiącom internautów i zyskasz ruch na stronie.

  • Wzmocnisz pozycjonowanie (SEO) swojego sklepu dzięki linkom dofollow (link building).

  • Wykorzystasz content marketing dla sklepu internetowego i opublikujesz artykuły sponsorowane promujące sklep!

Pozdrawiamy, zespół Asortimo

Skontaktuj się z nami